Z PROGRAMEM HOTELOWYM ZWIĘKSZYSZ SPRZEDAŻ W INTERNECIE

Inwestycja musi przynosić zysk – im szybciej, tym rzecz jasna lepiej. W sferze rozwiązań informatycznych dedykowanych obiektom hotelowo-turystycznym, elementem najszybciej przynoszącym policzalne korzyści będzie najprawdopodobniej channel manager. To fachowe określenie elementu, który z automatu czuwa nad dostępnością pokoi we wszystkich kanałach sprzedaży.


Natychmiastowa aktualizacja i synchronizacja danych grafiku hotelowego

Program hotelowy po prostu sam dba o to, żeby wszystkie źródła potencjalnych rezerwacji miały cały czas identyczne dane dotyczące dostępności oraz zajętości pokoi. Dzięki temu nie trzeba się w ogóle martwić takimi sytuacjami, że recepcjonista wpisał jakiegoś gościa, a za chwilę okazuje się że na to samo miejsce jest kolejna osoba, która zarezerwowała pobyt za pośrednictwem jakiegoś serwisu turystycznego.

Przykład programu hotelowego z channel managerem to NFHotel

A skoro wszelkie niebezpieczeństwo overbookingu tak łatwo zażegnać, prowadzący ośrodki wypoczynkowe wszelkich kategorii nie mają się specjalnie nad czym zastanawiać. Dedykowany program pozwala czerpać właściwie ze wszystkich potencjalnych “źródeł” klientów” w sieci, czego nie sposób powiedzieć o stacjonarnej recepcji.