Wybór gadżetu reklamowego ma znaczenie

Mnogość najróżniejszych gadżetów reklamowych na rynku sprawia, że aby dana firma się wybiła na tle konkurencji, musi również zaoferować coś wartościowego klientowi. W większości przypadków stawiamy na znane nam logo, niż na coś, co nie wzbudziło w nas zaufania. Okazuje się bowiem, że budowanie więzi z docelową grupą odbiorców jest niezwykle ważne, jeśli chodzi o zainteresowanie ich swoją ofertą. Gadżety reklamowe typu pendrive z nadrukiem świetnie się do tego nadają.

Wyróżnij się na tle konkurenci, dając potencjalnemu klientowi coś wartościowego

Nie trzeba chyba nikomu mówić o tym, jak większość z nas reaguje na wciskanie ulotki reklamowej czy też wręczanie bezwartościowego bubla, które szybko kończą w koszu na śmieci. Nie o to jednak przecież żadnej firmie chodzi. Kto bowiem zdecydowałby się na zainwestowanie w materiały reklamowe, które nie wpłyną na zwiększenie zainteresowania firmową ofertą?

W celu zrobienia dobrego wrażenia na klientach, warto wyjść naprzeciw ich potrzebom i zachęcić ich do siebie. Pendrive z nadrukiem świetnie sprawdzi się w tej roli. Nikt nie ucieszy się z dostania długopisu z logo firmy, który po wypisania się znajdzie się w koszu na śmieci i zostanie szybko zapomniany. Korzystniej jest postawić na gadżety reklamowe, które klienci będą mieli często w zasięgu ręki, dzięki czemu nazwa firmy utrwali się w ich świadomości.

Wybieramy odpowiedni pendrive z nadrukiem – na co zwrócić uwagę?

Wręczenie klientowi pendrive’a z nadrukiem, na którym nie będzie on mógł umieścić za wiele swoich danych, nie jest dobrym posunięciem. Taki upominek w praktyce również okaże się być mało użyteczny. Jeśli już decydujemy się coś komuś wręczyć, to należy się przyłożyć i dać mu coś wartościowego. Chodzi tutaj bowiem o wizerunek firmy. Jakość urządzenia powinna być kwestią priorytetową. Nikt nie lubi jak wciska mu się coś tandetnego na odczepnego.

Pendrive’y z nadrukiem powinny mieć około 5 GB, dzięki czemu urządzenie to wyda się klientowi użyteczne i będzie on z niego często korzystał. Im większa pojemność tym lepiej, jednakże wraz z jej wzrostem, rośną także ceny urządzenia Należy zwrócić uwagę także na jakość obudowy i estetyczny wygląd. Pendrive z nadrukiem powinien być wytrzymały i najlepiej wodoodporny.

Personalizacja pendrive’ów z nadrukiem

Wygląd pendrive’a z nadrukiem powinien pasować do prowadzonej działalności. Nadruk może być grawerowany zarówno na plastiku i metalu, jak również na silikonie, skórze, drewnie czy też innym tworzywie. Podczas wybierania konkretnego modelu, należy kierować się nie tylko ceną, ale także tym, czym zajmuje się dana firma.

Jeśli chcemy zaproponować klientowi coś eleganckiego, to poleca się pendrive’y z nadrukiem skórzane. Ciekawą opcją są także pendrive’y drewniane, które stają się coraz popularniejsze. Do wyboru są modele w różnorodnych kolorach i kształtach.

Artykuł powstał we współpracy z Pola Studio