Każda branża ma swoje targi. Jest to idealne miejsce do tego, aby się zaprezentować, Szczególnie z tej możliwości powinni korzystać młodzi przedsiębiorcy, którzy dopiero budują swoją pozycję na rynku. Powstaje jednak jedno bardzo podstawowe pytanie- postawiliśmy już swoje stoisko, czym zatem możemy przyciągnąć klientów tak, aby zainteresowali się naszą firmą?
Na początek trzeba się właściwie zastanowić, jaką strategię reklamową przyjąć. Oczywiście ciekawie zaprojektowane stanowisko i mili pracownicy to absolutna podstawa, Jednak to nie wystarczy, aby pokonać konkurencję. Warto zatem zainwestować w gadżety reklamowe.
Co to są te gadżety reklamowe? To jest praktycznie każdy przedmiot, który ma na sobie nadruk z logiem albo nazwą firmy. Najpopularniejsze to oczywiście kubki, koszulki, czapki itp. Warto pamiętać, aby dostosować rodzaj gadżetu do naszego potencjalnego klienta. Dziecko raczej nie ucieszy się z kalendarza, a poważny biznesmen z czapki z daszkiem. Czy istnieje jednak jeden świetny, uniwersalny gadżet?
Taj- jest to właśnie pendrive z nadrukiem. Co to jest pendrive? To wie praktycznie każdy z nas, bowiem dzisiaj w zasadzie jest to już stały element naszego życia, niezbędny w pracy czy w szkole. Jest to urządzenie służące do przechowywania na nim danych. Jakie są jego zalety jako gadżetu reklamowego?
Przede wszystkim jest on świetny praktycznie dla osób z każdym wykształceniem, różnymi zawodami i różnym wiekiem. Dzięki temu możemy mniej zainwestować w projekty gadżetów. Co więcej- jeśli nasze zasoby finansowe nie są zbyt duże, możemy zainwestować w pendrive’ y z nadrukiem o mniejszej pojemności.
Jaki korzyści mamy z rozdawania takich gadżetów? Przede wszystkim warto zauważyć, że są to przedmioty, których na co dzień każdy używa. A zatem nie mamy tu takiej sytuacji, jak w ulotkach, które większość klientów po prostu wyrzuca. Co więcej- nasi klienci używają ich cały czas i to przy swoich znajomych, współpracownikach, rodzinie. A zatem jeden gadżet przyciąga uwagę wielu osób- wszyscy oni mogą stać się naszymi klientami.
A zatem gadżety reklamowe, szczególnie tak ciekawe jak pendrive’y z nadrukiem naprawdę mogą nam przynieść wiele korzyści. Kiedy wręczyć taki gadżet reklamowy? Najlepiej jest zrobić to podczas rozmowy z klientem przy naszym stoisku. Warto także dodać, że takie gadżety świetnie nadają się również jako prezenty dla pracowników firmy, czy do rozdania na festiwalach czy jarmarkach.
Artykuł powstał we współpracy z Pola Studio