Wróżby przez telefon 0%

Wróżby przez telefon »

11 Lip, 2014
0
0 views
0

Nie raz nie dwa w życiu zdarzają się paraliżujące i przerażające momenty, w których zupełnie nie wiemy, co robić i jak ugryźć

X-Lander x-Cite 0%

X-Lander x-Cite »

11 Cze, 2014
0
0 views
0

X Lander x Cite reklamuje się hasłem “wózek w wielkim mieście” i coś w tym jest, bo

TeleEKG w Orange 0%

TeleEKG w Orange »

6 Cze, 2014
0
0 views
0

Grupa France Telecom po sukcesie pilotażowego programu usług telemedycznych we Francji zapowiada rozpoczęcie ich świadczenia w innych krajach m.in. w Polsce. –

Samsung zaatakuje pozycję Nokii 0%

Samsung zaatakuje pozycję Nokii »

6 Cze, 2014
0
0 views
0

Samsung, gracz numer dwa wśród producentów telefonów komórkowych, chce w 2008 roku wyprzedzić lidera – firmę Nokia. Sposobem na to mają być

Netia sprzedaje Play-a 0%

Netia sprzedaje Play-a »

6 Cze, 2014
0
0 views
0

W związku z otrzymaną deklaracją zainteresowania nabyciem należących do Netii udziałów P4 Sp. z o.o. („P4”), dnia 7 stycznia 2008 r. Rada

Czy I-mode podbije Europę? 0%

Czy I-mode podbije Europę? »

6 Cze, 2014
0
0 views
0

Japońska sieć NTT Docomo – od momentu wprowadzenia usługi I-mode w 1999 roku – zdobyła już ponad 30 mln abonentów. Taka liczba

PLAY świętuje zniesienie granic 0%

PLAY świętuje zniesienie granic »

6 Cze, 2014
0
0 views
0

PLAY świętuje zniesienie granic koncertami orkiestr dętych w największych miast Polski. A klienci PLAY w krajach strefy Schengen płacą tak, jak za

Długopis Nokii 0%

Długopis Nokii »

6 Cze, 2014
0
0 views
0

Nokia wprowadza na rynek ciekawy gadżet – cyfrowy długopis wyposażony w Bluetooth Nokia SU-27W Digital Pen. Nokia SU-27W Digital Pen z pewnością

Centernet chce dzielić częstotliwości z innym operatorem 0%

Centernet chce dzielić częstotliwości z innym operatorem »

6 Cze, 2014
0
0 views
0

Centernet, nowy gracz na rynku komórkowym szuka sposobu na obniżenie kosztów wejścia na komórkowy rynek. Firma chce dzielić częstotliwości z innym operatorem,

POP najmocniejszą marką 0%

POP najmocniejszą marką »

6 Cze, 2014
0
0 views
0

POP najsilniejszą marką w czwartej edycji rankingu najcenniejszych i najsilniejszych marek dziennika „Rzeczpospolita”.